poniedziałek, 14 grudnia 2009

Hey.!

Tu, jak na fbl.;d
podobnie, chcę mi sie pisac, i wszystko z siebie wydusić, ale hmm... tu mogę pisać.? No, nie wiem.;d
Każdy, to może przeczytać.xD
ale, dzieki, Nikolce;-* Że, Go mi wogóle założyła.;)
Ale, tam ogólnie nudyy.;d
chora, pół na pół.;d
jakieś, dziwne uczucie.;D Ale, wiecie jak się, rozpiszę, nie mogę przestać pisać, ale ej.! kolacja zaraz więc muszę przestać. Pierwsza Nikola przeczyta notke.xD Nie, śmiej sie.:D Bo wicie ja ją znam.;d
Mam, to gdzieś czy ktoś to przeczyta czy nie.;d Ale, tam ogólenie idę jeść.!
ZW.;d
20.15 - ;D
20.23 - ;D
jestem, wiem, wiem krótko jem.;d
ale, nudy.
wogóle, dziś dużo kartkóek, i wogóle, żal z tej szkoły.;d
nie lubie jej.! o.!
a co u was.? mówcie, w komach.
i kocham kluśke.!;-**
mój, głuptas.;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz