wtorek, 15 grudnia 2009

lala. ; d

Szczęśliwa.! Bo, zdrowa jak ryba oo.! ;d
na gadu, siedzę i nudzę.;o a wy ? piszę, z kluśka, i nikolą.
i takie, tam. dziś, na urodzinkach kuzyna.! małego, i kuzynki 2 lata, kuzyn 3.;d
kupiłam, rybę.; *
ale żywa rybe. nudy.;d tak, ogólnie jutro do szkoły.xD
nie chcę, mi sie ale jeszcze ee, 4 dni.! bez, tej wigilii.!
co będzie w czwartek.;d
zaraz idę na mariczui.xD nie umieć pisać, imienia jej.

tej, blog. spoko.;)
Ej, dziś na roratach czy rekolekcjach nie wiem .
i ogórek, za nami szedł.;d
żal ... i, mnie nie miało być.xD
ale, byłam, umówiłam się nie no . o.O
buźka.;d ja szczęśliwa.! i dobrze, ale zimno.;-d u ciotki, cieplutko.; - *
wogóle, kluśka, dawaj rozmowe.xD
jo, ja kończe, nie ma o czym pisać.;d
komentarz.! i tyle.;d
myślisz, ze jestem głupia ?
a myśl, sobie !
żal, mi cb.
ci mi też ?
mam to gdzieś !
jestem, lepsz i tyle. o !


Nara.
pzdr : - d -kluśka,-nikola,-i mój tajemniczy ,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz